Etică și transparență



Etica și transparența reprezintă piatra de temelie a responsabilității noastre sociale, precum și a activității noastre de zi cu zi și a tuturor parteneriatelor sau relațiilor pe care le dezvoltăm. Credem cu tărie că etica și transparența sunt adevărate motoare ale creării de valoare, fiind esențiale în menținerea și consolidarea încrederii. Codul nostru de Etică este disponibil în 29 de limbi, fiind accesibil angajaților noștri de pretutindeni.


Etica medicală și bioetica: practici responsabile și progres

Odată cu noile biotehnologii, cu evoluția științifică, cu noile priorități din domeniul sănătății publice și cu nevoia mai mare de protecție a datelor, ne îmbunătățim și actualizăm constant cerințele etice în cercetarea clinică. În plus, compania se concentrează asupra provocărilor etice referitoare la utilizarea animalelor în cercetarea și producția de medicamente și vaccinuri. Află mai multe aici.

Transparența: credibilitate și încredere

Transparența reprezintă fundația consolidării credibilității și încrederii în compania noastră. Ne-am asumat angajamentul de a ne conforma tuturor regulilor și reglementărilor în vigoare care guvernează transparența, concentrându-ne în mod special asupra:

  • Interacțiunilor cu furnizorii de servicii medicale, organizațiile de asistență medicală și asociațiile medicale și științifice
  • Publicarea informațiilor despre interacțiunilor noastre cu profesioniștii din domeniul medical și asociațiile medicale în 40 de țări

Etica în afaceri

Datorită angajamentului fiecărui angajat și cu suportul departamentului nostru de Etică și Integritate în Afaceri ne asigurăm că valorile etice în afaceri sunt implementate zi de zi, la toate nivelurile organizaționale. Am elaborat un Cod de Etică disponibil la nivel global, care este un ghid în a gestiona variatele situații din activitatea noastră cotidiană.

În anul 2016, peste 190.000 de module de training de Etică și Integritate în Afaceri au fost parcurse de angajații Sanofi.

Achiziții responsabile: crearea de valoare pe parcursul întregului lanț de aprovizionare

Am dezvoltat un model inovator de gestionare a riscului aferent procesului de achiziții, bazat pe o cartografiere a expunerii la riscuri din fiecare țară. În 2016, am aderat la inițiativa Together for Sustainability (Împreună pentru Sustenabilitate). De asemenea, suntem un membru activ al Inițiativei Lanțului de Aprovizionare Farmaceutică (Pharmaceutical Supply Chain Initiative) prin două programe importante: Auditul Comun al Furnizorilor și Îmbunătățirea Performanței Furnizorilor.

Considerăm că aderarea la aceste inițiative de colaborare contribuie la îmbunătățirea capacității noastre și a furnizorilor noștri de a ne respecta angajamentele de responsabilitate socială corporativă.

Am efectuat 86 de audituri în anul 2016 și 473 de evaluări ale furnizorilor din anul 2014 și până acum.

Siguranța pacienților pe primul loc

Siguranța pacienților este principalul obiectiv al echipelor noastre globale de Farmacovigilență, Calitate și Contrafacere.

Managementul calității

Angajamentul nostru de a asigura calitatea în tot ceea ce facem este primordial. Ne monitorizăm și îmbunătățim constant managementul calității, atât la nivel global, cât și la nivel local. Managementul calității cuprinde: sisteme de calitate, pregătirea pentru inspecții, managementul riscurilor calității, performanța calității și cultura calității.

Aproape 94.000 de angajați au fost instruiți prin programul de e-learning despre „Bazele Calității”.

Farmacovigilența

Monitorizăm siguranța produselor noastre și evaluăm constant profilul beneficii/riscuri al acestora, în strânsă colaborare cu autoritățile din domeniul sănătății. Departamentul nostru global de Farmacovigilență a consolidat o structură internă globală eficientă pentru a colecta date de farmacovigilență de pretutindeni din lume. Departamentul local de Farmacovigilență face parte din structura internă globală.

Pentru solicitarea de informații medicale, raportarea de evenimente adverse și/ sau reclamații de calitate, te rugăm să apelezi serviciul call center 24/ 7, telefon (+40) 021 317 31 36, sau să ne contactezi prin email la adresele: ro.medical_info@sanofi.com – Departamentul Medical, quality.ro@sanofi.com – Departamentul de Calitate, pv.ro@sanofi.com - Departamentul de Farmacovigilenţă.

De asemenea, poți raporta reacţii adverse la produsele Sanofi către Agenția Națională a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale (ANMDM); pentru detalii referitoare la raportarea de reacţii adverse, vizitați site-ul ANMDM..